4.3.07

L’“Avui”, a la caça desesperada de subscriptors

El diari “Avui” no passa, precisament, pel seu millor moment. Respecte del gener del 2006 perd un 0,4% dels seus lectors, segons dades facilitades per “El Periódico” el cap de setmana passat -en la informació es citava com a font l’OJD, l’organisme que controla la difusió dels diaris a Espanya-. Conscient que les coses no rutllen, el director de l’“Avui”, Vicent Sanchís, ha ordenat posar en marxa una agressiva política de captació de subscriptors.
Per exemple, els comercials del diari fan servir les dades dels lectors que fan els arribar cartes per contactar amb ells i intentar vendre’ls una subscripció. Prèviament a l’oferta de subscriptor, el comercial intenta ficar-se a la butxaca al lector dient-li que l’“Avui” és el mitja que millor defensa la cultura catalana, la llengua catalana i bla, bla, bla. En definitiva, la campanya de subscripcions de l’“Avui” ve a dir que els bons patriotes se subscriuen al diari que millor defensa Catalunya. N’hi deu haver poquets, doncs, de bons patriotes.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Si fan fora el Sostres, la Janer i d'altres espines, em podria plantejar subscriu-re-m'hi.

Babunski dijo...

Jo sóc subscriptor de l'AVUI i em sap greu que els meus diners vagin al Salvador Sostres. Suposo que sense aquest ésser potser tindria més subscriptors encara.